czwartek, 17 lutego 2011

Zmiana wyglądu .

Siema ;) Sorry, że odzywam się tak wieczorem no ale wczesniej nie mogę złapać chwilki czasu. Hmm, jest koszmarnie normalnie tragedia. Ale dam radę bo " Co mnie nie zabije to mnie wzmocni " - zawsze sobie to powtarzam kiedy jest na prawdę źle. Ech, ledwo co mówię, boli mnie gardło, mam kaszel i do tego jeszcze problemy związane z niektórymi osobami. Chcę cofnąć, czas dotąd gdy wszystko było dobrze nikt i nic nie przeszkodzało w moim funkcjonowaniu czy też związku. Ale nie ważne..
Jak już pewnie zauważyliscie 'ciągle' pracuję nad wyglądem bloga, trochę rzeczy już pozmieniałam także już większa częsć z głowy teraz aby dopracować resztę. Ale to już jak znajdę więcej czasu. Obecnie próbuję się wziąsć do lekcji, ale straaasznie mi się nie chce i chyba pozostawię je na jutrzejsze spisywanie od innych ;D
Hmm, co do muzyki słucham 2 Świetnych piosenek w których normalnie się zakochałam, ahh .
Oto one , :
+


Dobra uciekam, ponieważ muszę zabrać jakis temat na jutro który Wam opublikuję ;) Więc do jutra. :*

4 komentarze:

  1. oj wiem ja się czujesz ;p
    Mój kaszel tak mnie polubił,że nie chce mnie opuścić :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj;)
    Jak widać zmieniłaś na dobre wygląd bloga- i dobrze!;)
    Teraz jest inaczej, o wiele lepiej;)
    Fajne utwory dałaś,z pewnością jeszcze raz przesłucham;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , dodawaj więcej zdjęć , piosenek , czy ubrań. ;) Świetna zmiana blooga. Ile zapłaciłaś za ty śliczne butyy? ;d
    pozdrawiam Olaaa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;* <3
    No ja też chora .! ;<
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę .! ;D
    Świetne piosenki .
    Mell ;*

    OdpowiedzUsuń