poniedziałek, 28 lutego 2011

Born This Way

Hej! Co tam u Was słychać ? U mnie jest źle i dobrze, ale mam nadzieję że to minie i pozstanie przy 'dobrze'. Pokłóciłam się z chłopakiem i powiedziałam cos czego nie powinnam powiedzieć. W szkole jak w szkole, nudy. Dodstałam dzis 5 z inforamtyki, haha + kartkówka do której się nie nauczyłam. Jak wróciłam do domu, aby zdążyłam wejsć usiadłam przy komuterze po czym serfowałam po internecie. Znalazłam nowy teledysk LG do piosenki 'Born This Way', który moim zdaniem wyszedł swietnie. Oglądaliscie już ? Obecnie rozmawiam z misiem już prawie 3 godziny, hehe :) Jutro ponownie szkoła, mam nadzieję że nie będzie żadnej nie spodziewanej kartkówki czy czegos tam, haha.  Hmm, niestety nowego teledysku LG, nie zaprezentuję Wam tutaj iż oglądałam na facebook'u a na YT nie mogę znalesć. W zamian macie, inna piosenkę która również mi się podoba.

I jak podoba Wam się ? :)
Dzis na szybko notka, z prawie całego dnia ponieważ nie miałam żadnego ciekawego zajęcia. :P
Jutro napiszę cos dłuższego, jeżeli macie jakiekolwiek pytania do mnie możecie pisać pod tą notką.
Dobranoc!

2 komentarze:

  1. hej! mam pytanie... czy jesteś na nk??? u mnie w szkole też nudy, ale na polaku pisaliśmy wiersz. jak byś chciał go usłyszeć to napisz w kolejnej notce a ja napisze w komciu. pozdr. Ysia ;*
    P.S.: jeżeli chodzi o kolor ścian nto marzy mi się fiolecik... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby sie wam dalej układało !

    OdpowiedzUsuń