środa, 16 lutego 2011

Continuation

Cześć wszystkim. Chciałam przeprosić za krótkotrwałe usunięcie bloga, ale tak jakoś mnie wzięło. No nic, zrozumiałam, że uwielbiam tu pisać choć niektóre notki uważam za beznadziejnie głupie i nudne. Ale postaram się to "zmienić" ;) Dzisiejszy dzień można uznać, za 'całkiem' udany ale nie zaliczam Go do najbardziej udanych. 6 lekcji + przez przypadek zapomniałyśmy z Olą o WDŻR i pojechałyśmy do domu haha. Ale nie ważne bo miałam wizytę u dentysty także tak czy inaczej musiałabym się zwolinić. Hah, mój policzek jest strasznie sztywny i boli. :/ Mam nadzieję, że mi to do jutra przejdzie. Kolejna wizyta 3 Marca, fuuu . Pojedziecie za mnie ? ;)
Hm, wróćmy do szkoły dostałam 4 ze sprawdzianu czym jestem bardzo zadowolona bo nawet się nie uczyłam. Na połowę pytań odpowiedziała mi Olaa, haha kocham ją :D Obecnie słucham muzyki, piszę z misiem i wcinam chipsy. Mniam. Aa miałam się odchudzać, haha. Dobra macie jakieś zdjęcie, bo dawno nie dodawałam.
Głupie to zdjęcie, no ale ok :D
Dobra, uciekam.
Jeszcze raz przepraszam. I śle buziaki :D :*  

6 komentarzy:

  1. Dzieki ze tak myślisz,u ciebie tez fajnie ogólnie ciekawy blog :) mam nadzieje ze bedziemy sie czesciej odwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię dentystów.Gratulacje oceny ze sprawdzianu !

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie boję się dentysty heh

    bez chipsów nie da się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile masz lat ? : )
    Zapraszam do mnie ; ).

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie. Już myślałam ,że bloga pozbędziesz się na zawsze . Cieszę się ,że się pomyliłam. Super jest to zdjęcie!! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.wera13-wera13.blogspot.com

    PS POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom blog jest spoko .!
    Ale Ty już o tym wiesz. xdd
    Umm.. dentysta gorzej.! Nienawidzę dentysty. ^^
    Ołł jea chipsy dobre dobre. c( :
    Ja też obiecuje dietę no ale jak można żyć bez chipsów.? ; >
    Pozdrawiam i całuje Mell ; *

    OdpowiedzUsuń