poniedziałek, 7 lutego 2011

Runawayy

Hej. Nie dawno wróciłam ze szkoły, i brat na komputer nie chciał mnie puścić :/ Ale w końcu jakoś Go uprosiłam. :D Hmm, w szkole jak w szkole nudyy. Choć szybko zleciały mi lekcje i mieliśmy MEGA wf :D Był praktykant Maciek J. Wymęczył ich tak na rozgrzewce, że masakra. Później grali w nogę, co w sumie było najlepsze. Ale praktycznie wszystkie 'laski' się przed Nim popisywały. (przynajmniej tak stwierziłyśmy z Oleńką) Heh.. Wcale taki piękny nie był, także nie wiem po co to było. Aaa, i Magdy tekst "  Proszę Pana teraz my gramy bo szybko kopiemy " ahahah :D Tylko, że aby moja imienniczka kochana trafiła w każdym zagranym meczu gola bo reszta coś pocelować nie mogła. Ale mniejsza o to. Dostałam dziś 2 z kartkówi z Chemii i mieliśmy sprawdzian z matmy. Oczywiście całkiem o Nim zapomniałam i nie pouczyłam się, znając życie będzie fajna jedynka :/ Na zaj, techniczny z Olą prawie nic nie zrobiłyśmy tylko śpiewałyśmy tą piosenkę z reklamy podpasek 'always' ahahah, to przez Mikołaja bo zaczął śpiewać pierwszy a później my głupie..  Dobra koniec o szkole. Obecnie siedzę, słucham jakiegoś radia chyba " radiolife.pl " ale fajne remixy puszczają czyli coś co lubię ;) Hah, znowu nie pojade po te buty. No chyba nie wybiorę się nigdy heh.. Więc na razie nie będę Wam nic obiecywać, kiedy itd. Ale jak kupię to zdjęcie się tu znajdzie :)
Ach, macie fotę Gabrysii :D
I czy ona nie jest słodka ? :D 
Pozdrawiam moje najukochańsze czytelniczki :)
oraz Domi, Olę, i Sylwię :D
:* :*


12 komentarzy:

  1. sweet ta Gabrysia!!! :) pozdr.
    fanka-Ysia =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna ta Gabrysia .! ; )
    Mell ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. xrafaela.blogspot.com <----zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. xrafaela.blogspot.com <---- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna <3 ;)
    fajny bloog :)
    zapraszam do sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatycznie tu. Zapraszam na www.musicfreak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest:)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nasza szkolna blogerka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka ! Heh :*
    Fajny nawet ten twój blog !
    Dowiedziałam się o nim z BRAVO ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Przeczytałam o twoim blogu w gazecie Bravo. Fajnie ogólnie. Jeśli cię to zachęci to napisałam o twoim blogu na moim blogu żeby wiesz było więcej komentarzy i wejść, oczywiście do Cb. i tym samym chciałabym żebyś ty też napisała coś o moim blogu na twoim blogu. tutaj link do mojego: http://wymiennezycie.blog.onet.pl/ Z góry dziękują :**

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dawno byłam na obozie narciarskim i tam też wszyscy co chwilę śpiewali tą piosenkę z "always" inaczej mówiąc to wpada w ucho = ] pozdr.

    OdpowiedzUsuń