środa, 9 lutego 2011

My Passion

Dobra, zostaje :D Może i nie będę pisała notek tu tak często, ale zawsze coś nowego się znajdzie.
A więc, dostałam kilka pytań dotyczących moich włosów. Odpowiedzi :

Stosujesz jakieś odżywki do włosów, jakieś maski, jedwabie? Albo jakieś inne rzeczy do pielęgnacji?
- Nie, nie stosuję żadnych masek ani nic w tym stylu. Choć, jakiś rok temu ( może mniej ) stosowałam jedwab bo strasznie mi się przetłuszczały i rozdwajały końcówki. Ale teraz mam specjalny szampon przy którym, moje włosy są ładniejsze.

Tak na co dzień do szkoły np. używasz jakiegoś żelu, gumy, wosku lub lakieru?
- Jak już, to czasami zdaży się, że użyję lakieru. A tak poza tym to nic.

Nie elektryzują Ci się włosy? :D
- Elektryzują mi się, zwłaszcza po długim rozczesywaniu. Ale zaraz z powrotem wracają do idealnego stanu co mnie bardzo cieszy. :)

A i czy używasz prostownicy, suszysz suszarką czy zostawiasz żeby same wyschły? :)
- Prostownicy nie używam, bo włosy mam proste jak druty. Ale ostatnio sobie wycieniowałam i lekko zaczynają mi się kręcić. A co do suszarki to bardzo często używałam, ale zaczęły mi się rozdwajać końcówki i teraz już nie suszę tylko czekam aż mi wyschną. No chyba, że jakąś wyjątkowa sytuacja się zdaży to muszę. Ale ogólnie to nie :)

Hmm, jeżeli macie jakieś pytania to możecie pisać pod tą notką. Postaram się Wam na nie odpowiedzieć w najbliższym czasie :)

Aaaa, i macie jeszcze zdjęcia butów :D W końcu wczoraj wybrałam się na te zakupy, ale przy okazji odwiedziałam też kuzyna w szpitalu :) Mam nadzieję, że Go na 100% w Piątek już wypiszą. :)






Jeżeli chodzi o takie buty, to bardzo je lubię :)  ( CCC )
Ach, na dziś to pewnie będzie tyle :) Ale postaram się napisać coś jutro :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. dziękuję za odpowiedzi ;) ;*
    cieszę się, że będziesz nadal prowadzić bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pytania: ; )
    1. Co robisz po szkole ( oprócz nauki i pisania bloga np . trenowanie czegoś xdd ) .? ; dd
    2. Jakiej muzyki słuchasz.? ; pp
    3. Jak byłaś u fryzjera to pokazałaś fryzjerce zdj z obrazem tej fryzury co masz na Sobie.? Jak tak to pokażesz to zdj.?
    4. Masz jakieś zwierzątko.?
    Śliczne buciki .! xdd
    O mój boshhh jaką Ty masz ładną fryzurę ( widziałam w starej notce ale pomyślałam że tam już nie napisze wiec , masz boską fryzurkę) xdd
    Mell ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. ha pierwsza.

    "Ale teraz mam specjalny szampon przy którym, moje włosy są ładniejsze."

    jaki to szampon . ?

    fajne buty.

    słodki kot.[fotka chyba 2 notki w dół]

    nadiaa. : >

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty to nie mój styl ale mimo to uważam że są ok;p
    zazdroszcze Ci tych prostych włosów :*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty. Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie
    czesto odwiedzam twojego bloga:)

    zapraszam Cięę na kontynuacje mojego blogaaa http://forme-foryou-forall.blog.onet.pl/. Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buty : *** : )
    fajny blog : qqq
    a właśnie fajne włosy i co do nich
    to jak powyżej , jakiego szamponu używasz : ))?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog zapraszam do mnie
    http://chery-krotoszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ładne adidasy . :D
    Ile za nie dałaś ?
    Super blog. ;dd
    czytam go codziennie . ;xD

    OdpowiedzUsuń