sobota, 12 lutego 2011

Wspólna notka z misiem.

Hej co tam u Was słychać ? bo u mnie jest świetnie, właśnie składam tą notkę z chłopakiem i zobaczymy co Nam wyjdzie :D Patryk się nie chce zgodzić na kolczyka, pomocy! Co byście zrobili na moim miejscu? Bo z tego co mi wiadomo to i tak się nie zgodzi, ale może Wy znacie jakiś świetny pomysł przy któremu mógłby powiedzieć "możesz" :D Hmm, wróćmy do rzeczy :D Wstałam koło 8:30, bo obudził mnie głooośny wiatr. A moje kochanie już w pracy. Oglądałam chwilę TV, po czym dowiedziałam się, że zmarł mojego wujka brat. Niestety nikt mi nie powiedział o tym wcześniej.. Ale pomińmy to. Posprzątałam w domu, gdzie niegdzie :D I "serfowałam" po internecie. Na jutro postaram się przygotować jakieś inspiracje z innych blogów czy też photoblogów. :)


Lubię te zdjęcia :D :*
Dobra, na dziś to tyle :) 
Do jutra, buzi.  



11 komentarzy:

  1. Szantaż ;P
    Najlepszy sposób !
    U mnie zawsze działa.

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pogodziłaś się z chłopakiem ?
    jak fajnie. ;d
    Dodaj fotkii jakiś ciuchów nie koniecznie nowych. ;d
    pooooooozdrawiam. świetny blog . ;*

    oddana czytelniczka Werona.. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieliński kur.wa zgódź się na tego kolczyka ! ;D
    szczęścia Wam . ;) xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia życzę Wam szczęścia. ;0

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdj.! ;)
    Co z tym kolczykiem ( ? ) powiem Ci że nie wiem. xdd Ale raczej porozmawiaj z nim . ^^
    Najszczersze kondolencje.! <3 ;*
    A mam prośbę byś mogła zrobić sobie jakieś nowe zdj .? Prosze oodp w notce. ;p :>
    Mell ;*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Y.... no Patryk zgódź się!!!
    POWODZENIA Sylwiuś:*:*

    Kaśś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz poparcie znajomych, razem jakoś Go ugadacie ;p

    Pisanie wspólnego posta świetnie wam wychodzi, więc możecie robić to częściej :*

    wytrwałości życzę ;p i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. super ; ) zapraszam do mnie : )
    cyrusmiley-official.blogspot.com/
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  9. co do chłopaka to ja wiem, że ty go kochasz ale jak chcesz kolczyka to sobie go zrób a pytaj się rodziców a nie chłopaka , bo ty o sobie decydujesz a nie on o Tobie, a jeżeli Cię kocha to będzie Cię kochać z kolczykiem tak samo jak i bez. :D

    nadia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tamtym blogu zamieszczałaś wiele ubrań i kosmetyków. Tu też chciałabym abyś zamieszczała. Bardzo ładna koszula [ krata ] ile zanią zapłaciłaś jeśli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak wiem, i będę zamieszczać także się nie martwcie. Ale wszystkow swoim czasie :) A za koszulę dałam 80zł. :)

    OdpowiedzUsuń