wtorek, 22 lutego 2011

music

Mój weekend oczywiście przedłużony do dziś, z czego jestem bardzo zadowolona. Ale niestety już jutro będę musiała powiedzieć Stop! Słodkiemu lenistwu i powrócić do szkoły. Ech.
Na Sobotę już potwierdzony mój wyjazd bratową na zakupy, aż się nie moge doczekać. Uwielbiam nasze ploty, śmianie się ze wszystkiego, łażenie godzinami po sklepach, KFC pełne wariatów i na koniec zmęczenie przy którym siedzimy i czekamy na 'Adriana' heeeeeh. Stęskniłam się za Nią, maxx . :( Ale wszystko zostanie nadrobione! ;)

Ostatnio wpadły mi w oko dwa rodzeje perfum, które muszę mieć! :)

I co sądzicie o moim nowym obiekcie westchnień ? ;) Macie je, lub mieliście ?
 + coś z muzyki
Execute me
For you I'll take a bow
Execute me now
Execute me, execute me. execute me now
Come a little closer now
I'm ready to take a bow
Execute me, execute me. execute me
(now, now, now, now, now, now, now, now, now)
Oohh



Ps. Dziękuję wszystkim z propozycje filmów, na pewno skorzystam :)
Ps2. Dodajcie do znajomych na fbl, i obserwatorów tutaj. Na pewno się odwdzięczę.
Buziaki

11 komentarzy:

  1. No te pierwsze bardzo fajne, nie używam ich, ale wąchałam na kimś i niczego sobie są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perfumy z Playboya moim zdaniem nie pachną za ładnie to już te drugie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj ^^
    mam ten pierwszy .! ;)D
    Myślę że dodasz zdj z wypadu na zakupy . xdd
    Mell .!

    OdpowiedzUsuń
  4. Playboy ! <3
    świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Playboya są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.odgapilas swoj opis od honoraty
    2.lepsze blogi sa na bloog.pl
    3.ogolnie blog jest taki sam jak honoraty4.DZIECKO ILE TY MASZ LAT???!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 3girls. .
    blablabla . oczywiście że odgapiłam no :D
    taaaa a zwłaszcza twój jest świetny :D notki po cztery zdania, hah.
    nie no jasne, blog jest taki jak Honoraty .
    ( jakbyś nie zauważyła dużo ludzi sobie teraz takie robi, i im to nie przeszkadza )
    A co do wieku ch*j ci do tego .
    kończe, bo po prostu nie chce mi się pisać do Ciebie jakiejś szczególnej prrzemowy iż i tak nic z tego nie zrozumiesz .

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, perfumy są zajebiste ;) mam te z playboya . :D Proszę o dłuszę noootki . ;)
    mell . ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo Playboy są zajebiste kocham jee aa te drugie to nie wiem szczerze mówiąc.
    Pozdro :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam Avril Avigne Forbidden Rose i nie lubię zmieniać perfum . Są super :) A i Twój blog jest 100 razy lepszy niż Honory <3 Co do stron, blogów jest jeszcze jedna blogerka Chińska ( lub Japońska ) Oto jej blog: Fokis.se . Kochaaam ją mi jej bloga ale Twój też jest super. Pisze Ci o jej blogu bo może Cię to interesuje. A tak z ciekawości , co o niej myślisz? JA uważam że jest oryginalna, modna i ładna : ) Całkiem jak Ty. Podobają mi się jej wielkie oczy : D To paa i pisz nową noć bo się wściekneee :P

    OdpowiedzUsuń