czwartek, 24 lutego 2011

VIVA Comet 2011

Cześć kochani! Mam nadzieję, że u Was luzik :) U mnie można powiedzieć, że też. Dzień jak codzień, na 8 do szkoły o 14 powrót i pół dnia spędzonego przed komputerem. Dziękuuję, Wam za miłe komentarze a przede wszystkim odwiedzanie tego bloga :* Nic szczególnego na tą notkę nie wykombinowałam, bo chciałam aby szybko cokolwiek napisać z racji tego, że zaraz Viva Comet 2011 !!!! Ach, nie moge się doczekać :) Na kogo liczycie, głosujecie najbardziej ? ;)
Obecnie próbuję, przepisać w końcu zeszyt z polskiego i geografii ale strasznie mi się nie chce. Zrobicie to za mnie ? haha.  Dobra uciekam, postaram się napisać coś po Komecie ;D A jak nie to do jutra.
Aaaa, i po prostu niektórzy ludzie są na prawdę żałośni. Też macie takich w swoim otoczeniu ?

peace&love 

19 komentarzy:

  1. fajny blog ;P
    + Dodaję do obserwujących, liczę na to samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hu hu ;)
    jestem pierwsza.!
    no bardzo dużo osób jest żałosnych .!! ^^ ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. też czeka na comety ;) lecz muze ograac polski i matme przy okazji;<

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie o nie o nie !
    Nie mogę dooglądać Vivy, iż mój brat uważa że mecz jest ważniejszy. No ale trudno. Mam nadzieję, że zdacie mi relacje. Kto zgarnął resztę statuetek itd. Bo jak na razie Robert M - dwie i Ewa Farna - 3 jest bosko ;D Dobranoc skarby. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. moze zaakceptujesz, moze nie ale mowie ci sory Ci ze na www.bloog.pl mozna zakladac lepsze bloogi (ja tam mam ) moge ci nawet sprawdzic czy jest wolny adress: sylwia-siedlecka.bloog.pl chyba ze nie chcesz . odpowiedz mi na moim bloogu : monika-rydz.bloog.pl
    pozdro;*;*;*;*;

    OdpowiedzUsuń
  6. http://moje.glitery.pl/obrazki/55/88/4-sylwia-siedleckaab-1378.jpg

    spox to znowu ja sorry za naruszenie praw autorskich ale mozesz tak jak Honorata przerobic sobie zdjecia i dac na nagłówek blooga (przerabiac na np. glitery.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to robisz ze nie masz zadnych reklam?

    OdpowiedzUsuń
  8. masz zajebistego bloga , lecz krótkie nooootki + rzadko tu jesteś ;|

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)
    Mogę dodać do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notki, oczywiscie zacznę pisać dłuższe także nie martwcie się :)
    A do obserwowanych MOŻNA DODAWAĆ, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak żałosnych ludzi w moim otoczeniu jest duuuzo ;o zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa wygrała super :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie (nowy post )
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i'm so sorry but i really don't know how. i just wanted to have it like it now is, so i tried sth with the html, and it works (after weeks ...) but it was really random, so i just had luck =/ so sorry i can't help .

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego byłaś na blogu napisałaś komentarz a nie napisałaś notkii ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, zapraszam do mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwierz mi że takich ludzi wszedzie pełno :) ;** ale nie ma co sie przejmować

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja tez wiem coś na ten temat sama jestem blogerką...i uwież mi nieraz udało mi sie tego doświadczyć...aha i poleca mojego bloga: http://sylwia-szymanska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. http://sylwia-szymanska.blogspot.com/ polecam i ps swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  19. file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Pulpit/NNANANANAN/output/mzroooooooomDSCN5937.JPG

    ja mam zolta tapeta i taka ,,doklejke'' w ksztalcie muru. mozesz tez dac np. 2 duze obrazy a po srodku 4 male ale zrobisz co chcesz. I wiesz co nie przejmuj sie honyyyyy( zal mi jej_))) ona pisze bloga dla slawy a co do tego to moze pisz troche czesciej a po za tym nie martw sie ty tez masz duzo komentarzy w porownaniu do mnie na monika-rydz.blogspot.com bo ja nie mam wcale ale moze to sie z czasem zmieni. i myliłam sie nie zakladaj na bloog.pll!!!!!!!! tam sie zacina piszesz piszesz a nagle potem tracą ci sie notki, komentarze itp. daje cie na moich 2 profilach do obserwujacych i lecze na to samo. a ten link wklej se do przegladarki i tam jest zdjecie mojej sciany. pozdro;*;*;*;*;

    OdpowiedzUsuń