niedziela, 6 lutego 2011

Warmth

Witam ponownie :) Świetne słońce świeciło i wyszły mega zdjęcia :D Przynajmniej tak uważam. Zamieszcze je tutaj ale to zaraz. Mieliśmy gości, Martę Łukasza i malutką Gabrysię :) Boooże, kocham to dziecko :) W sumie czas do teraz zleciał mi szybko ponieważ musiałam jej pilnować. Nabałaganiła mi w pokoju i pozdejmowała mi wszystko z półek (?) w pokoju co było tylko możliwe :D Teraz aby pozostaje mi posprzątanie. Straasznie chce mi się spać, ale postanowiłam coś tu jeszcze napisać :) Bo jedna notka na dzień to chyba za mało, prawda ? Hmm, wszyscy chcecie abym dodała zdjęcia butów. Oczywiście, że dodam ale jak tylko je zdobędę bo póki co jeszcze nie zagościłam w Olimpie. Może jutro, kto wie? :D Na 8, do szkoły. Ale znając moje ruchy będę musiała wstać za dziesięć siódma. :/ Nie chce mi się dosłownie niczego. Czuję się koszmarnie i bolą mnie wszystkie kości.. Przynajmniej nie będę ćwiczyła na wf'ie bo mamuśka chce mi zwolnienie napisać :D Więc Ok. Ogólnie wieczór zbyt miły nie jest, oprócz tego najjjsłodszego dziecka na świecie z którym spędziłam mega zajebiste chwile :D Mogłabym jej pilnować bez przerwy :) haha..
Dobra ale mniejsza o to. Pokłóciłam się z "byłym" powiedziałam że mam Go dość, żeby usunął mój numer i takie tam. A teraz nie wiem czy mam być zła na siebie czy na Niego. :/ Szkoda gadać. Ale myślałam dokładnie nad tym wszystkim i doszłam do wniosku, że tymczasem " facetom wstęp wzbroniony do mego serca. Elo! " haha, muszę odpocząć bo nie wytrzymam. Mam ochotę pójść napić się i mieć na wszystko wyje*ane. Heh.
Dobra nie przynudzam , macie kilka zdjęć z dzisiaj :)











Mam nadzieję, że Wam się podobają hehe.

kurtka, bluza, koszulka - house
buty - nike
spodnie - nova  

Chcę podziękować, Krzyśkowi, Kamilowi i Mikołajowi za wsparcie i miłe słowa :)
Uwielbiam Was chłopaki :) I pozdrawiam :*:*:* 
A tymczasem, uciekam się myć i lulu :D 
Dobranoc koteczki :*  

 

13 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdj .! ^^
    Skąd te pomysły.? ; )
    Nie przejmuj się byłymm .!
    Pozdrawiam ; *
    Mell

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnee.druga jest dobra hahah.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia ładne, masz bardzo ładne włosy ;)
    ciekawy blog ;D
    +Twój były to idiota.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajneee fotkiii ;d
    pozdrawiaaam Martii

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie masz włosy obcięte!:D,i chyba ukradnę ci bluzę.
    Zapraszam,u mnie też nowości!

    OdpowiedzUsuń
  6. sweet kociak!!! ja miałam 2 i mi uciekły... ;./ ale będe miała imieninowego!!! zdjęcia wyszły bosko! ! pozdro. :* Ysia =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapii zdjęcia wyszły zaje.biście ;*
    Nie smutaj.! ;*)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęciaa :*
    ikss ,po prostu! <3
    o blogu dowiedziałam sie z Bravo i bardzo mi sie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodki kociak;))
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak. Macie rację jej były chłopak to idiota ;). I życzę Ci Sylwio lepszego chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)
    ładna jesteś.


    Pozdrawiam !
    +zapraszam do czasu do czasu do mnie :)
    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się piękne zdj oprócz tego trzeciego . Więcej uśmiechu na fotkach ;xd I super blog . ;D

    OdpowiedzUsuń