sobota, 5 lutego 2011

Granade

Witam :P Ech, dzień jak dzień szybko mija. Wstałam jakoś koło 9 i pojechałam z mamuśką na zakupy, później odwiedziłam fryzjera :D Pocieniowałam włoski i czuję się zadowolona ;) Hmm, zaczęłam sprzątać ale niestety tak boli mnie kręgosłup, że nie mogłam praktycznie niczego ruszyć. Ogólnie to źle się czuję i dosłownie boli mnie wszystko. :/ Miałam jechać do Oli ale no niestety w takim stanie na pewno nie dotrę. Jeżeli jutro poczuję się lepiej zagoszczę w Galerii Olimp - > CCC :D Ostanio jak byłam z kuzynką zobaczyłam świetne buty, ale nie byłam pewna czy je kupić a teraz już wiem na 100% że muszą być moje! :) Aktualnie nie robie nic szczególnego, bo patrzę które to zdjęcia tu dziś dodać. Heh :P Aaa no i właśnie, zwróciłam szczególną uwagę na ten komentarz pod poprzednią notką : " Hej. Tak ja wszyscy - "poznałam" Twojego bloga przez Bravo. Weszłam, bo sama prowadzę blog, ale nie po tym jak przeczytałam o Honey. Było trochę wcześniej. Na tamtym Twoim 2 blogu widziałam w komentarzach i w Bravo jak Ty i dziewczyny pisało, że chcą być jak Honey. ALE PO CO? Nie musisz udawać i naśladować Honey, żeby być gwiazdą Netu. Nie możesz być po porostu sobą? Jak to przeczytasz możesz mi odpisać w notce, na pewno przeczytam, bo była by 2 notką. Pzdr Wika. Ps. Powodzenia w byciu sobą;) " - A więc, nie chcę być kolejną gwiazdą netu jak to nazwałaś i nie próbuję naśladować Honey. Blog miałam wcześniej (a nawet 2 ale pozostałam przy tamtym), niż wysłałam tą reklamę do BRAVO. A napisałam o Honey tylko dlatego, żeby ktoś zwrócił na to uwagę. Nie chcę na siłę robić z siebie kogoś kim nie jestem, bo można na tym dużo stracić. Z resztą nie mam żadnego talentu jeżeli chodzi o muzykę bo pewnie coś tam jest. Także, gwarantuję Ci że nie będę naśladować Honoraty. Daj link Twojego bloga, chętnie wejdę :) Pozdrawiam! :*

No tak to odpowiedziałam, a teraz macie jakieś zdjęcia. :D



A tymczasem uciekam. Buziaki :*:*

21 komentarzy:

  1. dlaczego niunia? zrobiłaś tak jak napisałam?

    TRZEBA SIĘ ZAREJESTROWAĆ TAK JAK JEST PODANE W PUNKTACH OD POCZĄTKU, JAK NA RAZIE MOŻNA POBRAĆ 10 DARMOWYCH UTWORÓW (W TYM HONEY- NO ONE) JAK JEST SIĘ NOWYM UŻYTKOWNIKIEM I NIE TRZEBA WYSYŁAĆ TEGO PŁATNEGO SMSA :) WYSTARCZY SIĘ ZAREJESTROWAĆ, PRZY REJESTRACJI PODAJE SIĘ NUMER TELEFONU Z PLUSA, NA KTÓREGO DOSTAJESZ KOD I WPISUJESZ KOD NA POTWIERDZENIE NUMERU TELEFONU NA STRONIE, A NASTĘPNIE WCHODZISZ JUŻ NA LINKA Z HONEY- NO ONE I POBIERASZ ZA DARMO TEN I 9 INNYCH UTWORÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, a co notki to masz rację nie można być kopia kogoś innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co sobie kupiłaś? :D daj zdjęcia najlepiej i zdjęcia tych butów co chcesz sobie kupić. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. I popieram to co piszesz ,bo ja też miałam bloga zanim przeczytałam o HONEY ,ale go usunęłam i stworzyłam nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie dodaj zdjęcia butów :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://monniska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne i zdjęcia i fajna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ślicznie Ci w nowej fryzurce ;D
    Zapraszam do mnie częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie ci w tych włosach.wcześniej też miałam tak pocieniowane,niestety na moją nie korzyść bo jeszcze bardziej zostałam nazywana ''emo'' no ale cóż,teraz zastanawiam się czy ich nie skrócić żeby rosły sobie w takiej samej długości :).
    dodałam cię do obserwowanych,ty też możesz chodź nie zmuszam,pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięęki . :))
    twóój blog też bardzo fajnyy <3 pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia.
    fajny blog będę dodawać oczywiście komentarze.
    dziękuję za pozdrowienia. ;)

    nadiaa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna .! ; )
    Śliczne zdj. xdd ^^
    Nie udawaj kogoś kim nie jesteś.!
    Bądź sobą a nikt Ci nie zarzuci że kogoś udajesz.
    Jeśli dotąd byłaś sobą i nic nie udawałaś to czeka Cię sława. ; p
    Pozdrawiam ; *
    Oddana czytelniczka Mell ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog. zapraszam na nowego bloga: www.rafaelaa.blog.interia.pl .
    dodałam cb do linkownii ;) byłabym bardzo wdzięczna gdybyś wspomniała w kilku słowach o moim blogu ;)
    z góry dzięki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, nie uważnie czytasz...
    Nie synek, a siostrzeniec...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twój blog ! ; * mam nadzieję, że za jakiś rok może nawet mniej BRAVO również o Tobie napisze. ; **** ps. wchodzę ty codziennie. pozdrawiam. ; * alexandra xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ładne Ci. ;D Przeczytałam o Tobie w Bravo jakoś chciałam zobaczyć twojego bloga i mi się spodobał więc też sobie założyłam . ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej:) Super blog, pisz go oczywiście dalej zapraszam do mnie na http://alicja-grzeszczyk.blogspot.com/ (Blog w budowie)

    OdpowiedzUsuń