sobota, 19 lutego 2011

Hej :) Przepraszam, że wczoraj się nie odzywałam ale nie miałam siły już na to wszystko. Nie dosć tego, że dziadek w szpitalu i ciągłe kłótnie praktycznie ze wszystkimi, okropnie się rozchorowałam. Normalnie nie mogę się podniesć z łóżka, męczy mnie kaszel, gorączka, katar i boli gardło. MASAKRA. Obym wyzdrowiała do następnej Soboty, bo zaplanowałam zakupy z Bratową i mam nadzieję, że nikt i nic nam tych planów nie zniszczy.. Wstałam sobie koło 9, i w ogóle się nie wyspałam. Własciwie to chyba pójdę zaraz się jeszcze przespać bo i tak nie mam co robić, prócz gadania z Magdą przez z Skype ;) Doobra, uciekam. Postaram się napisać cos jeszcze później, i wykombinować dłuższą notke :D Pozdrawiam odwiedzającyh jak i zarówno komentujących. Wielkie LOVE

8 komentarzy:

  1. dzieki za komentarz :*

    no to życzę zdrowia ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blogasek :)
    zapraszam częściej do mnie :)

    Jeśli podoba ci się mój blog,koniecznie dodaj go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten twój blog ! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    zachęcam do klikania "lubię to" na :
    http://www.facebook.com/pages/Never-say-No/155237434530584#!/pages/Never-say-No/155237434530584

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz :)
    Wchodź do mnie częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz ! <333
    +Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówko najważniejsze wiec zdrowia życzę .! ; )
    I współczucie .! < 3 ; **********
    Nie martw się wszystko będzie dobrze musi być.!
    Kocham Cię .! <3
    Mell .!

    OdpowiedzUsuń