niedziela, 20 lutego 2011

Niedziela

Hej! Co tam u Was ? .. U mnie nawet spoko. Wstałam sobie znowu koło 9, zjadłam śniadanie po czym wzięłam lekarstwa i wykąpałam się. Jeżeli chodzi o samopoczucie jest dużo lepiej niż wczoraj, także mam nadzieję że nie długo całkiem mi minie to moje 'przeziębienie'. Obecnie ponownie gadam z Magdą przez Skype. ;) I zastanawiam się czemu ten dzień minął mi tak szybko :O Ech. Jutro znoowu do szkoły, strasznie nie chce mi się iść z resztą jak zwykle. Ale co zrobić ? Przynajmniej nie będę ćwiczyła na WF z powodu mojego małego wypadku z koleżanką. Nawet nie chce mi się o Nim wspominać, hehe. Na dziś przygotowałam kilka inspiracji. Od razu mówię, że zdjęcia nie są mojego autorstwa.















+ jedno moje .
hę , na facebooku jest ;D + nie podoba mi się , ale ok ;>
Ps. znacie jakieś fajne filmy ? lub polecacie ? Jeżeli tak, dajcie tytuły pod tą notką ;D

A teraz, uciekam. Do jutra!

10 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje . i ogólnie blog .;)
    Wpadaj częściej. + teraz new notka . ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze baardzo,bardzo mi się podobają te inspiracje ;)

    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję ;)
    + liczę na to samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o horrory to polecam powrót żywych trupów, ale niedawno oglądałam na Internecie film o nazwie Juno też fajne = ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje ładne , ładne. ^^
    Filmy to na pewno wszystkie części dziewczyny z drużyny .! Ostatnia piosenka .!
    Hm .. pewnie znasz ale Titanic .!
    I proszę o odp w notce czy podobają się przykłady filmów.! ;]
    I love you .! <3 ;***
    Mell

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz zdj aparatem czy fonem ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do filmów polecam "zejście" i "zejście2" :)
    obserwuje + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten blog !
    ciekawe inspiracje z których na pewno wiele z nas korzysta : ) ; * .
    OBY TAK DALEJ !
    zapraszam tez serdecznie do mnie + dodawajcie do obserwowanych , a będzie mi bardzo miło ; * .

    + co jakiś czas będę losować wśród obserwujących u mnie osobę , która dostanie ode mnie jakąś rzecz za darmo : ) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o filmy to wpisz na yt duchy nie istnieją. sssssssssstttttttrrraaaccccccccchhhhhhhuuuuuuuu
    warte!
    PS: Nie papuguj po HONEY!

    OdpowiedzUsuń