sobota, 26 lutego 2011

26 lutego

Cześć Wam :) Wyjazd na zakupy jednak się nie udał, i będzie musiał zostać przełożony na jakiś inny dzień. Ech :/ No ale przejdźmy do rzeczy. W ostatnich dniach myślałam nad nowym kolorem w pokoju i innym wystrojem. Obecnie pokój mam czerwony, bo strasznie mi się spodobał ale niestety z czasem mi to minęło i teraz zdecydowanie wolałabym ściany w jaśniejszych kolorach, typu beż, jasny róż, fiolet.. Doradzicie jakiś ? Bo nie mogę się zdecydować. Przeglądałam różne fora i z tego co tam piszą na wystroju i klimacie zależą dodatki tj. kolorowe poduszki czy coś w tym stylu, które będę musiała nabyć. :) Tymczasem czekam do nadchodzącej wiosny ;) A teraz przejdźmy do innych rzeczy. Proszę skończcie mnie porównywać do HONORATY! Przecież zdaje sobie sprawę z tego, że ona jest sławniejsza, ma talent muzyczny, jest dużo ładniejsza ode mnie i częstsze odwiedzanie bloga czy więcej komentarzy. Chciałabym żebyście wiedzieli, że mi za bardzo nie zależy na komentarzach. Piszę tego bloga bo chcę, chcę podzielić się z Wami moimi przemyśleniami czy życiem codziennym. Więc darujcie sobie niektóre komentarze, bo na prawdę nie jest mi to potrzebne ani Wam. Aaa i jeszcze jedno, nie oskarżajcie mnie o to, że niby wszystko kopiuje od Hoon i wklejam tutaj. Masakra, ludzie ogarnijcie się trochę. Bo notki piszę na prawdę sama.
No to chyba będzie na ten temat tyle. Hmm, więc wróćmy do świata codziennego. Nareszcie upragniona Sobota, i wolne od wszystkiego. No prawie... Heeeeh, jak ja kocham chodzić w krótkich spodenkach i bluzce po domu, bez makijażu zupełnie na luzie :) Dobra uciekam bo i tak postarałam się o trochę dłuższą notkę, haha.
Miłej Soboty!

14 komentarzy:

  1. Szkoda ,że nie udały Ci się zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` . Nie wiesz , ludzie sie do wszystkiego przyczepią . ;) heheh . ; * Do mnie tesh , się czepiają..: D Ja bym polecała kolor fioletowy . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kto to jest ta honey? podałabyś mi link do jej bloga?

    czemu masz taką zaniżoną samoocenę. ludzie są wredni i wydaje mi się że nie masz czym się przejmować bo twój blog jest naprawdę fajny ; )

    http://oofashiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo , właśnie niby ta Honey udaję zwykłą dziewczynę a wcale tak nie jest . ;o
    Twój blog jest zajebisty . ; DDDD
    a ja wgl tej całej Hoon ;C nie lubię . xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda , że Ci się zakupy nie udały ;|
    A polecam kolor błękitny , fiolet , jasna brzoskwinia . ;) + Nie przejmuj się wrednych ludzii jest pełnoo. ;x

    Wierna czytelniczka natt. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ściany w kolorze (i tu cytuję) wrzosowe wzgórza i świeże awokado. Polecam ;)
    A co do tamtego bloga uważam że nie jest taki świetny.
    + dadaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest kolor pokoju sliwka wegierka :)
    Swietny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niedługo będę miała malowany na malinowy ; D
    podoba mi się!

    zapraszam do mnie ! :* jeśli Ci się spodoba napisz komentarz i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Honey też mi się wydaje taka sztuczna . Jakby robiła to wszystko żeby się nią media zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, zapraszam na mój http://marlenabaraniecka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja aktualnie mam jedną ścianę w kolorze amarantowym, a pozostałe jasnokremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę pytań, w których ktoś formułuje słowa tak, że nazywa mnie gwiazdą. O czym oni w ogóle mówią? Żadna ze mnie gwiazda, przecież ja dopiero dostałam się na start, jeszcze wiele muszę zrobić, aby zasłużyć na jakiekolwiek statusy. I to nie jest żadna przesadna skromność, która swoją drogą, też jest dla mnie w jakiś sposób żałosna. Z resztą nienawidzę być "nazywana" i wrzucana do konkretnej szufladki. Jestem młoda, wciąż ewoluuje, moje poglądy, stosunek do niektórych kwestii i cele wciąż się zmieniają, a może bardziej odpowiednim słowem będzie- dojrzewają.
    NIE PRZEJMUJ SIE TO Z JEJ BLOGA IDIOTKAAAAAAAAAAAAAA

    DALAM CIE DO obserwowanych na moich 2 profilach zapraszam na monika-rydz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę śpiewać, wydawać płyty, grać koncerty, uczestniczyć w galach, dostawać nagrody i mieć tysiące fanów- oczywiście, że chcę. Aczkolwiek pragnę niesamowicie zachować przy tym głowę i zdrowy rozsądek- nie mówię tak dlatego, że to moje początki i jeszcze nie poczułam smaku sławy, mówię tak, bo np. moje źrenice nie zamieniają się w znak dolara, kiedy słyszę o pieniądzach, ani nie muszę na siłę udowadniać, że obiektywy powinny być skierowane na mnie, robiąc coś głupiego na siłę (oczywiście nie neguję tutaj nikogo, po prostu piszę o tym, że ja taka nie jestem i być nie zamierzam). Jeśli miałabym być etatową skandalistką to tylko dlatego, że czasami za dużo i za szczerze mówię- ale to z jednej strony dobrze. Autentyczność to jedna z cech, które najbardziej cenie w ludziach, dlatego też staram się taka być, bez zbędnego mydlenia oczu.


    zal mi honey ty jestes lepsza zapro na moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super BLOG!! Zapraszam do mnie http://wera13-wera13.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń