piątek, 4 lutego 2011

Zaczynamy na nowej stronie! :)

Hmm, musiałam przenieść bloga na tą stronę. Uważam, że będzie ona dla mnie o wiele wygodniejsza ponieważ moge dawać tutaj nieograniczoną ilość znaków, zdjęć czy innych rzeczy które będę tutaj zamieszczać. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tu bardziej niż na poprzednim blogu :) A teraz część notki z tamtego bloga.
Co tam u Was, jak w szkole ? U mnie całkiem dobrze, oczywicie pomijając godziny lekcyjne bo zdecydowanie wolę przerwy z resztą jak każdy z Was. 20 minutowa przerwa oczywiście prześmiana i nasze kochane żelki na kwiatku :P Na Polskim i Historii Pani wszystkich przesadziła i każdy siedzi z kimś innym niż poprzednio. Akurat mi się udało i siedzę z Olcią jak poprzednio :D Niestety prostestujemy bo Mikołaj siedzi za dalko od Nas! :/ :DD Haha.. Dobra koniec tematu o szkole :D Jak tylko wróciłam do domu, od razu weszłam na komputer. Niestety gdy zaczęłam pisać tutaj notke nagle nie było prądu i nie mogłam jej dokończyć ;/ Ale mam nadzieję, że drugi raz mi tego nie zrobią ;) Przeczytałam sobie komentarze od Was, właściwie to jak zawsze więc nie ma co tego powatarzać po kilka razy :) Ciesze się bardzo, że podoba Wam się tutaj i będę się starała coraz bardziej Go ulepszać aby Was nie zanudzić :) Polecam tego bloga : qever.blog.onet.pl/ - jestem pod wrażeniem, czekamy na następną notkę :) I zapraszam na mój fbl. www.photoblog.pl/runawayy < można dodawać > :D Tymczasem zdjęcia możecie oglądać tam, jeżeli odezwę się jeszcze później to coś dodam
Pozdrawiam Nadię i Oleczkę :D :*:*:*:*:* Teraz uciekam. Byeee :)

8 komentarzy:

  1. hm... szczerze? nie próbuj na siłę prowadzić bloga, jeśli nawet nie wiesz o czym masz pisać, chociaż może wg ciebie masz o czym, ale może zrobiłabyś coś, żeby było ciekawiej? bo do bloga Honey ci baaaaaaaaaardzo daleko ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obraz na nagłówek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ta strona lepsza :D i nagłówek super ;D pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała pochwalić Ciebie Sylwio .! ^^ ; p
    Miałaś przerwać pisanie bloga ale dla nas dalej piszesz.! xdd
    Wielki szacuneczek .!
    Pozdrawiam ; *
    Mell

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! świetny blog ;D
    zobaczyłam twojego maila do Bravo ;D
    może też tak zrobię xD bd miała przynajmniej kilka komentarzy...
    a tak wgl. to świetna notka ;D
    http://pensive-world.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się podoba że zmieniłaś stronę. mogłabyś jednak jeszcze kolorek zmienić z białego na jakiś bardziej kolorowy. ;] a jeszcze można by troche większe literki dać. a tak ogółem to spoko jest. bardzo lubie czytać twojego bloga. mogłabyś codziennie dodawać jakieś linki na piosenki? mnie by to bardzo ucieszylo. (sądze że nie tylko mnie):] pozdro. :)
    Marysia ;p .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłowek super :*

    Super blog :*

    Zapraszam na mój :)

    http://fashioonfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Tak ja wszyscy - "poznałam" Twojego bloga przez Bravo. Weszłam, bo sama prowadzę blog, ale nie po tym jak przeczytałam o Honey. Było trochę wcześniej. Na tamtym Twoim 2 blogu widziałam w komentarzach i w Bravo jak Ty i dziewczyny pisało, że chcą być jak Honey. ALE PO CO? Nie musisz udawać i naśladować Honey, żeby być gwiazdą Netu. Nie możesz być po porostu sobą? Jak to przeczytasz możesz mi odpisać w notce, na pewno przeczytam, bo była by 2 notką. Pzdr Wika. Ps. Powodzenia w byciu sobą;)

    OdpowiedzUsuń