niedziela, 6 lutego 2011

Feel my love

Cześć kochani :) Jednak dziś nie wybiorę się po te buty ponieważ nie ma mnie kto zawieść :( Ale mam nadzieję, że jutro to samo się nie powtórzy bo oszaleję jak ktoś mi je wykupi. :/ Póki co nie dodam zdjęcia, bo nie mam a na oficjalnej stronie CCC również ich nie ma. ;/ No niestety będziecie musieli jeszcze poczekać. Wstałam tak koło 10 zjadłam śniadanie a teraz oczywiście posiedzenie przed komputerem haha. " Jesteś piękna .! ; )
Śliczne zdj. xdd ^^ Nie udawaj kogoś kim nie jesteś.! Bądź sobą a nikt Ci nie zarzuci że kogoś udajesz.
Jeśli dotąd byłaś sobą i nic nie udawałaś to czeka Cię sława. ; p Pozdrawiam ; * Oddana czytelniczka Mell ; * " Kocham ten komentarz po prostu. <3 Wielkie LOVE
Za każdym razem kiedy moderuję komentarze od Was, znajduję coś miłego :) Nic obraźliwego i w ogóle. Dziękuję Wam, że chcecie czytać mojego bloga i komentujecie. To dla mnie wiele znaczy :)
Jak widać na razie nie mam żadnego tematu.. Więc postaram się odezwać później. I jak możecie, podajcie mi jakiś temat który mogłabym poruszyć :) Aa i pytanie :D Lubicie styl "scene" ? ;)
Na razie uciekam, więc do później :)

Tego od wczoraj słucham na okrągło :D : http://www.youtube.com/watch?v=umeX--qds2M

11 komentarzy:

  1. Dziekkuje .! <3
    Chciałabym założyć swego bloga ale nie wiem czy ktoś będzie chciał jego czytać. xdd ; )
    Piosenka spoko. ^^
    Uwiellbiam ten styl.!
    Temat narazie nic nie przychodzi do głowy.! ; p
    ________________________________________
    " Wielkie LOVE " dla Cb. ; *
    Mell

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, idę zaraz na zdjęcia. Jak będę później to oczywiście coś tu dodam :) buziaki kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się - wyglądasz super!!! tematem mogły być zwierzęta albo coś z życia gwiazd. pozdro.
    wierna fanka Twojego bloga - Ysia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć fajny blog wejdź na mój http://time-of-your-life1.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, czekam na zdjęcia butów ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. co do stylu "scene" moim zdaniem fajnie jest jak każdy ma swój indywidualny styl. ale nawet gdybym miała "scene" osenić to nie przepadam .. ale w gustach się nie dyskutuje. ; )

    nadiaa.

    OdpowiedzUsuń
  7. No no czekam na buty. ;DD ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mojego bloga: www.xrafaela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na fotkę butów i pozdrawiam cię.

    PS: Świetny BLOGGGGG!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeetny blog , miło się czyta ;DD i wklejaj zdjęcie butów ;] zapraszam na mojego bloga http://chadaaaa.blog.onet.pl/ .; *****

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze sie czyta Twoje notki:) super :)

    OdpowiedzUsuń