czwartek, 10 lutego 2011

10 luty

Witam wszystkich! :) Dostałam kolejne pytania, a więc teraz na nie odpowiem.

1. Co robisz po szkole ( oprócz nauki i pisania bloga np . trenowanie czegoś xdd ) .?
 - Hmm, zazwyczaj słucham muzyki lub wychodzę gdzieś na dwór ze znajomymi.

2. Jakiej muzyki słuchasz.? ; pp
- T zależy od humoru. Ale najczęściej Pop & Rggae .

3. Jak byłaś u fryzjera to pokazałaś fryzjerce zdj z obrazem tej fryzury co masz na Sobie.? Jak tak to pokażesz to zdj.?
- Nie, nie pokazywałam żadnego zdjęcia. Po prostu moje włosy są wycieniowane i nic szczególnego w mojej w fryzurze nie ma.

4. Masz jakieś zwierzątko.?
- Tak, pieska :D

5. Jaki to szampon ?
- Pantene Pro-V [natureFUSION] Na moje włosy działa niesamowicie :) Polecam.

Powyżej macie odpowiedzi na pytania a teraz wrócę, do codzienności. Więc tak, w szkole może być ale jeżeli chodzi o resztę jest bardzo dobrze prócz tego, że czuję się po prostu MASAKRYCZNIE :( Kręci mi się w głowie, boli mnie brzuch, i nie mam siłyy. Ale mam nadzieję, że z czasem mi to minie. Za 4 dni walentynki .. Z kim jes spędzicie ? Druga połówka ? Czy w domu przed komputerem jak ja ? :D Chociaż, w sumie może gdzieś wyjdę.. Heh, z tego co zauważyłam co roku spędzam walentynki sama :/ Ale nie ważne :D Dla mnie to jest normalny dzień ;) Od niedawna planuję sobie zrobić kolczyka w pępku, i mam nadzieję że mi to wypali. Bo jeżeli chodzi o kolczyka już mam więc jest ok ! :D A mianowicie prezentuje się tak :


 Ten różowy :) Zdjęcie jakieś z internetu, bo zgubiłam kabel USB i nie mogę zrzucić na komputer. Yyyszz!
No to teraz przejdziemy trochę do muzyki :D

Słyszeliście już nową piosenkę Kat Deluna-Party o'clock ? Możecie posłuchać jej poniżej, jak i ocenić teledysk.
I jak podoba Wam się ? :)

4 komentarze:

  1. ok a po ile ten szampon ?

    dodaj fotki psa. ; )

    ja spędzam walentynki podajże sama. : >

    nadiaa.

    OdpowiedzUsuń
  2. teledysk- moze być, ale piosenka zajebista :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka super.! ; )
    Dziękuje że odpowiedziałaś na pytania. ; *
    Śliczne kolczyki xdd.
    Walentynki spędzam sama może z siostrom w domku. ;p
    Mell ^^ xdd

    OdpowiedzUsuń