piątek, 8 kwietnia 2011

sesja

Heeeej :) Dzisiaj notka na szybko. Czy tylko u mnie jest taka okropna pogoda ? Wiatr, deszcz i zimno jak cholera. :/ W ostatnich dniach było tak ładnie, aż chciało się gdzieś wyjść a teraz ? Od nowa to samo. Targedia, chce już lato i wakacje! :) Chociaż na pewno nie tylko ja ;) Dziś kochany Piątunio, i weekend. Jak dla mnie długi, iż 3 klasy piszą egzamin od Wtorku do Czwartku, ale odpuszczam sobie wyjście do szkoły w Poniedziałek także, praktycznie cały tydzień w domu co mnie bardzo cieszy bo nareszcie się wyśpię ;D
Co do szkoły, to w Czwartek nie zdązyła mnie Pani od Niemca zapytać ale nadrobiła to dziś. Niestety nie nauczyłam się dokładnie, i dostałam tylko 3 ale zawsze lepsze to niż 1 ;) Z Plastyki dostałam 4 za zaprojektowanie suknii, haha ;) Pokazałabym ją Wam ale niestety została ona w szkole, a nie zrobiłam zdjęcia. Będziecie musieli się jakoś bez tego obejść. Do wakacji jeszcze jakieś 10 tygodnii, ale pewnie szybko zlecą bo zaraz święta, zaraz po wystawienie ocen na ten semestr a później to można już powiedzieć, że luz. Także jaknajbardziej mi się to podoba :) No ale dość o szkole. Obecnie siedzę sobie w Adriana bluzie, bo jest mi okropnie zimno a ona jest strasznie ciepła, słucham muzyki, oraz siedzę na gg i facebuczku :) Z chęcią pojechałabym na rolki, ale na ten wiatr nie wychodzę! Mam nadzieję, że pogoda jak najszybciej się zmieni i już jutro będzie cieplej bo mam zaplanowaną sesję z Martyną. Oby wszystko wypaliło, bo mam totalną pustkę w folderach. trzymajcie kciuki! :) To teraz macie jakąś fotkę.


 + zapraszam do głosowania na Paulinę Witek : MissWojewództwaLubelskiego
sms o treści MISS.13 na numer 72601 :)

++ PhotoBlog - zapraszam do komentowania, i dodawania do znajomych :)

Buzi kochani!

1 komentarz: