wtorek, 19 kwietnia 2011

Gdańsk

Hej ! :) Jak widać znowu się ociągam od pisania bloga, ale damy jakoś radę ;) Co tam u Was ? Bo u mnie jest bardzo dobrze <nadal> nie mam ani gorszych dni, same dobre także jak najbardziej się z tego cieszę. Weekend oczywiście też mile spędzony, bo w Gdańsku. Choć nic nie spałam, ale podobało mi się! :) Trzeba koniecznie powtórzyć tą podróż, ale na dłużej ;) [...] Wielkimi krokami zbliżają się Święta, ach nareszcie! Jutro już nie idziemy do szkoły, także pewnie jutrzejszy dzień spędzę z O. Może pojawią się jakieś zdjęcia ;) [...] Wracając do Świąt, porządki już zakończe wczoraj, aby jeszcze mammina upiecze placki i czekamy z niecierpliwością na świąteczne śniadanko :D [..] Natomiast co w szkole ? Też dobrze, ale niestety będę musiała podciągnąć się z Fizyki bo wychodzi mi tylko 2 :| Nie nawidzę tego przedmiotu, ale cóż.. Dobra, to ja już nie będę przynudzać. Dodam kilka zdjęć, i opowiadajcie co u Was, porządki zakończone ? :)))

 haha, bez twarzy :D ale jest ;) VEEEEEEEEEECTRUNIA <3

 Pyszna gorąca czekoladaaaa ;d
 makieta nowego lotniska w Gdańsku ;d
i przejazdem udało mi się ująć trochę Stadionu w Warszawie :)
teraz coś z muzyki i do następnej notki, która nie wiem kiedy się pojawi ;D ;*


I tak mija kolejna noc na froncie
Kiedy w końcu wstanie słońce
Chcę, by w końcu było dobrze

Kiedy w końcu to do Ciebie dotrze. 

5 komentarzy:

  1. to bardzo dobrze, że podróż udana.
    pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje że wpadłaś, u mnie juz nn. Dodaję do obserwowanych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog;)
    mój to :

    http://empireofthepleasure.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam ;) na pewno nie ogromny! :))

    OdpowiedzUsuń