środa, 6 kwietnia 2011

jar of hearts

Hej kochani! :) Co tam u Was? Bo u mnie od Poniedziałku zupełnie nic się nie zmieniło, jest nadal świetnie. ;) Wczoraj, skończyliśmy wcześniej lekcje i spotkałam się z Olą. Kocham nasze wygłupy, wspólne śpiewanie, robienie zdjęć i nagrywanie filmików o niczym :D (Dodam kilka fotek pod koniec notki) Uff, dziś poprawiałam sprawdzian z matematyki i mam nadzieję, że przynajmniej na tą 3 poprawię, bo na więcej raczej nie liczę ;) Jutro zapewne zapyta mnie Pani od Niemieckiego, także trzeba trochę się przygotować. Obecnie, słucham muzyki, po cichu sobie podśpiewuję i zabieram się do lekcji. W Sobotę może pójdę z Martyną porobić jakieś zdjęcia, bo mam totalną pustkę ;/ I mam nadzieję, że efekt pracy wyjdzie w miarę dobry. Oczywiście dodam kilka fotek :) Bo jakby inaczej ? ... Aaa, powracając do szkoły.. W naszym gimnazjum organizują 'Mam talent!' ale to tylko i wyłącznie dla osób z Naszej szkoły. I właśnie zastanawiamy się z O. czy zapisać się, niby nasze głosy są niczego sobie, piosenkę już mamy, jeszcze aby mamy się wybrać do organistki ażeby powiedziała co mamy dopracować i podzielić, trochę tą piosenkę. Do wygrania jest chyba 700zł, jak myślicie to dobry pomysł ? :)




haha, jak widac trochę nam odwalało ale to normalne ;]

Ps. Czy wy też, macie maleńkie problemy z paznokciami ? Uwielbiam mieć długie, ale 2/3 dni i mi się łamią albo rozdwajają. Tragedia. Niby używam jakiś ożywek itp, rzeczy ale to praktycznie nic nie daje. Poradźcie coś bo nie wytrzymam.. :(

+ piosenka, która ostatnio wpadła mi w ucho :

a teraz uciekam, odezwę się 'może' jutro ;D buziaki

3 komentarze:

  1. Ha ha widzę,że fajnie było :)


    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować to dzielenie się rolką z koleżaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;*
    Ymm .. z paznokciami problemy są ale też używam dupereli i nic . ;(
    A na mam talent idź . Dodaj tutaj jakąś piosenkę jak śpiewasz . Wtedy lepiej się doradza. ; P
    Kochana Mell . ; *

    OdpowiedzUsuń