poniedziałek, 4 kwietnia 2011

4 kwiecień

o.O trochę zaniedbałam tego bloga, na ale cóż nie miałam czasu nawet siąść i czegokolwiek napisać. Ostatnim czasem dużo się zmieniło, może i na lepsze ;)  W Czwartek organizowaliśmy ognisko z bratem i bratową, było całkiem fajnieeee ;D Ale nie będę opowiadać co tam się działo, iż to by w ogóle nie miało sensu i za dużo pisania. Także wybaczcie. Może kiedyś do tego powrócę i opowiem wszystko po kolei ;) No ale, przejdźmy dalej. W szkole, jest nawet dobrze, ale strasznie dużo poprawiania. Na jutro : kartkówa z Chemii, i sprawdzian. W Środę, sprawdzian z fizyki i może z matmy. Ech, i pewnie coś się jeszcze znajdzie. Na pewno z Polskiego i Historii, ale póki co nie biorę ich pod uwagę iż wcale z nich nie mam beznadziejnych ocen. Jak widać, zaniedbałam trochę bloga jak i naukę. Ale nadrobimy ;) Aktualnie nie mam na dzień dzisiejszy planów, choć na pewno nie będę siedziała w domu przed komputerem i traciła tak piękną pogodę jaka jest od dłuższego czasu. Ktoś ma ochotę na rolki, lub spacer ? ;) To teraz macie jakieś foteczki ;D



No to chyba na dziś będzie tyle. ;) Nie zmarnujcie pogody i wyjdźcie gdzieś :)
Photoblog - można dodawać do znajomych :)

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. o WRESZCIE POWRÓCILAŚ . ! Wiesz że cie kocham . ; P Ładne zdj .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! <3 jak coś to mój fbl: fickeuch.
    Dziękuję za komentarz i dodaję do obserwowanych ! ;**

    OdpowiedzUsuń